W numerze listopadowym kwartalnika „Oświetlenie LED” ukazał się wywiad z Güntherem Hampelem, dyrektorem
zarządzającym na Europę Centralną, ERCO Lighting GmbH.
Fragment:
Jak firma zamierza wyróżniać się na rynku polskim?
Chcielibyśmy, aby nasze produkty były wybierane w pierwszej kolejności, jeśli chodzi o trwałe i doskonałe rozwiązania oświetleniowe. Muzea, biura, sklepy i budynki użyteczności publicznej są naszymi docelowymi grupami. Od ponad 20 lat posiadamy biuro ERCO w Warszawie. Zatrudniamy kilku przedstawicieli handlowych, którzy są odpowiedzialni za kontakty z inwestorami, architektami oraz dystrybutorami produktów ERCO. Jako jedni z nielicznych producentów posiadamy profesjonalnie wyposażony showroom, który wykorzystujemy do prezentacji naszych produktów. Jest to miejsce, do którego architekci mogą przyjść ze swoimi klientami i wspólnie możemy pracować nad koncepcją oświetlenia. Dzięki temu klient ma możliwość sprawdzenia efektu już na działającym sprzęcie. Nasi przedstawiciele organizują ponadto szkolenia i sympozja dla firm z branży oświetleniowej na terenie całego kraju. ERCO stawia na wiedzę i sposób jej przekazywania klientowi. To klient musi znać wszystkie zalety naszych produktów i wiedzieć, dlaczego ERCO odróżnia się od innych. Ponadto ERCO jest członkiem Pol-Lighting, grupy skupiającej czołowych producentów oświetlenia, która propaguje wiedzę na temat technologii LED i stara się wpływać pozytywnie na zmiany zachodzące na rynku.