Firma prowadząca badania rynku, Navigant Research, opublikowała raport zatytułowany „Navigant Research Leaderboard: Smart Street Lighting” w którym Signify uzyskał pozycję globalnego lidera w obszarze inteligentnego oświetlenia ulicznego.
Navigant Research definiuje inteligentne oświetlenie uliczne jako ogólne pojęcie, które określa stosowanie zaawansowanych technologii do sprawnej eksploatacji i monitorowania oświetlenia ulicznego oraz zarządzania nim w ramach strategii inteligentnego miasta. Inteligentne oświetlenie uliczne jest możliwe dzięki różnorodnym technologiom, w tym: czujnikom, węzłom kontrolnym, bramom sieciowym, kamerom, komunikacji bezprzewodowej, a także analizie danych.
Raport firmy Navigant, dotyczący inteligentnego oświetlenia ulic ocenia 14 dostawców zintegrowanego oświetlenia ulicznego na całym świecie według takich kryteriów, jak: strategia wejścia na rynek, partnerzy, strategia produktowa, zasięg geograficzny, obecność na rynku, sprzedaż, marketing i dystrybucja, cechy produktu i oferty, integracja produktu i potencjał utrzymania na rynku. Signify uzyskał ogólną pozycję lidera, osiągając najlepsze wyniki zarówno pod względem strategii, jak i wykonania.
Navigant Research szacuje, że w 2018 roku wartość światowego rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego wyniesie 837,4 mln USD. Przewiduje także, że do 2027 roku roczne przychody z inteligentnego oświetlenia ulicznego w ujęciu globalnym wzrosną do prawie 8,3 mld USD, co oznacza, że złożona roczna stopa wzrostu (CAGR) wyniesie 28,9%.
Firma Signify uzyskała wysoką ocenę we wszystkich kryteriach oceny inteligentnego oświetlenia ulicznego. Zgodnie z raportem długa tradycja Signify jako firmy oświetleniowej oferującej kompleksowe systemy, zapewnia jej przewagę nad większością konkurentów. Zwrócono uwagę także na sukces zintegrowanego systemu oświetlenia ledowego ulic i oprogramowania do zarządzania oświetleniem Interact City, który został wdrożony w ponad 1 000 projektów w 37 krajach.
Raport omawia także przywództwo firmy Signify w zakresie inteligentnych technologii oświetleniowych i podkreśla jej wiodącą pozycję w obszarze Internetu Rzeczy (IoT) dla rozwiązań oświetleniowych.
Signify N.V. to nowa nazwa spółki Philips Lighting N.V., macierzystej firmy ogólnoświatowej grupy Philips Lighting. Nazwa Philips Lighting Poland sp. z o.o. zostanie zmieniona z początkiem roku 2019.