Rozpoczynające się 24 sierpnia br. Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn to wielkie święto nie tylko dla zagorzałych fanów siatkówki. Firma GTV, konsekwentnie realizując swoją strategię zaangażowania w promowanie sportowej aktywności, została partnerem reklamowym tych prestiżowych rozgrywek.
GTV to od lat mecenas polskiego sportu – firma jest partnerem Muzeum Legii Warszawa oraz cyklicznie organizuje ogólnopolskie turnieje piłkarskie dla drużyn młodzieżowych. – Nasze działania nie koncentrują się jedynie na wspieraniu piłki nożnej. Patronowaliśmy również Finałowemu Turniejowi Pucharu Polski w Piłce Ręcznej Mężczyzn, a teraz z dumą i ogromną radością jako partner reklamowy wspieramy organizację Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017 – mówi Przemysław Szpojankowski, marketing manager w firmie GTV.
Jak przystało na międzynarodowego dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia LED, reklamy firmy GTV będzie można zobaczyć na bandach LED wokół boiska na wszystkich 36 meczach mistrzostw.