Signify otrzymał aż 11 wyróżnień podczas tegorocznej edycji iF Design Awards w Hamburgu. Nagrody te stanowią potwierdzenie osiągnięć firmy z przełomu 2018 i 2019 r.
67 jurorów z 20 krajów oceniło aż 6400 zgłoszeń konkursowych pochodzących z 50 różnych krajów. W wyniku obrad firma Signify zdobyła jedną nagrodę w kategorii iF Communications Design oraz aż 10 w kategorii iF Product Design.
Wygrane te są wyrazem uznania dla silnych stron projektów Signify oraz świadectwem zaangażowania firmy jako wiodącego innowatora i lidera w dziedzinie inteligentnego oświetlenia w ramach Internetu rzeczy.
Signify nieustannie inwestuje w projektowanie oraz badania i rozwój. Oba te obszary są kluczowe dla działalności firmy. W ciągu ostatnich pięciu lat Signify odświeżył swoje portfolio, stając się liderem zmian konwencjonalnego oświetlenia na jego energooszczędną alternatywę w postaci technologii LED, oświetlenia inteligentnego oraz związanych z nim produktów, systemów i usług.
Sukcesu tej transformacji dowodzą liczne nagrody przyznawane produktom tak różnym, jak bezprzewodowe inteligentne oświetlenie biurowe bądź nowa aplikacja Philips Hue, która korzysta z informacji zwrotnej od użytkowników, aby pomóc im stworzyć wyjątkowy nastrój lub oświetlić dom w inteligentny sposób.