Signify została uznana za globalnego lidera rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego przez Guidehouse Insights (poprzednio Navigant Research). Raport pozycjonuje Signify jako zdecydowanego zwycięzcę, zarówno pod względem strategii, jak i jej realizacji.
Firma utrzymuje pozycję lidera już od 2018 roku. Według Guidehouse Insights, Signify ma konkretną, przekonującą wizję, która poparta jest wieloma zrealizowanymi projektami. Posiada także silną pozycję na rynku globalnym, dzięki wdrażaniu dużych projektów zintegrowanego oświetlenia ulicznego w wielu regionach świata.
Guidehouse Insights definiuje inteligentne oświetlenie uliczne jako wykorzystanie zaawansowanych technologii do efektywnej obsługi, monitorowania i zarządzania oświetleniem ulicznym w ramach strategii Smart City. Inteligentne oświetlenie uliczne bazuje na wielu różnych technologiach, takich jak czujniki, kamery, komunikacja bezprzewodowa i analiza danych.
– Firma Signify wdrożyła duże projekty zintegrowanego oświetlenia ulicznego w wielu regionach świata i dysponuje szeroką ofertą produktów, które są uznawane za niezawodne, wykorzystują sprawdzone rozwiązania technologiczne oraz są wysokiej jakości.– mówi Eric Woods, dyrektor ds. badań w Guidehouse Insights.
Raport badawczy Guidehouse Insights Smart Street Lighting Vendors ocenia 18. producentów działających na światowym rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego i skupia się na dostawcach systemów zarządzania oświetleniem, oprogramowania oraz rozwiązań sieciowych. Ocenia też stopień, w jakim firmy integrują swoje rozwiązania inteligentnego oświetlenia ulicznego z szerszym rynkiem Smart City.
Zaprenumeruj Oświetlenie LED