Signify rezygnuje z plastiku w opakowaniach produktów konsumenckich w 2021 roku

8 czerwca 2020
Signify rezygnuje z plastiku w opakowaniach produktów konsumenckich w 2021 roku

Signify aktywnie dąży do ograniczenia wpływu swoich produktów na środowisko naturalne. W ramach swojej polityki dotyczącej opakowań, firma Signify obecnie używa papieru pochodzącego w 80% z recyklingu i już zaczęła wycofywać wszystkie tworzywa sztuczne z opakowań produktów konsumenckich, aby w 2021 r. osiągnąć cel i całkowicie wyeliminować plastik. Rezygnując ze stosowania tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów konsumenckich, Signify uniknie używania ponad 2 500 ton plastiku rocznie.

Polityka firmy Signify wymaga, żeby opakowania zawierały średnio 80% papieru pochodzącego z recyklingu, a nowe surowce pochodziły z certyfikowanych źródeł odnawialnych. W przypadkach, w których nie da się zastosować materiałów papierowych, Signify szuka innych alternatyw dla tworzyw sztucznych. Firma zaczęła już działania na rzecz wycofywania tworzyw sztucznych poprzez usunięcie plastikowych wkładek z opakowań Philips Hue. Wybrała też piankę papierową do pakowania niedawno wprowadzonego do sprzedaży produktu Philips Hue Play HDMI Sync Box. Blistry (opakowania formowane) będą stopniowo zastępowane papierowymi pudełkami w poszczególnych liniach produktów, zaczynając od źródeł światła LED w Europie w trzecim kwartale 2020, a w innych krajach od początku 2021 r.

Firma Signify zaczęła już zastępować plastikowe blistry źródeł światła LED materiałami papierowymi w regionie Pacyfiku, gdzie zmiana została przyjęta bardzo pozytywnie i spowodowała wzrost sprzedaży.

Zaprenumeruj Oświetlenie LED